Obchodní podmínky

Nákupní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v internetovém obchodě vseprobowling.cz

1. PROHLÁŠENÍ O OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Na základě nařízení Evropského parlamentu a Rady EU č. 2016/679  ze dne  27.4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů (dále jen „Nařízení“)

v y d á v á m  s  účinností  od  data  zveřejnění  na  příslušné  webové  stránce  následující

               Prohlášení o ochraně soukromí

Vážení,

Jan Hájek, IČ: 13793187,

Provozovna č. 1010591410, s místem podnikání Drůbežářská 102/10, 142 00 Praha 4-Libuš,

e-mail: vseprobowling@email.cz, mobil : 00420607542538 (dále jen Jan Hájek)

si velmi váží Vaší důvěry a klade velký důraz na ochranu Vašich údajů, vč. údajů osobních, při jejich zpracování. 

Jan Hájek zpracovává veškeré osobní údaje výlučně v souladu s právními předpisy upravující ochranu osobních údajů, vč. „Nařízení“.

Cílem tohoto prohlášení je informovat o zpracování osobních údajů, ke kterému dochází v souvislosti s návštěvou webových stránek Jan Hájek (www.vseprobowling.cz), jakož i o některých dalších případech zpracování osobních údajů zákazníků na provozovně Jan Hájek.

Správcem osobních údajů zpracovaných ve smyslu „Nařízení“  s odkazem na směrnici GDPR 

je Jan Hájek, IČ: 13793187, Drůbežářská 102/10, 142 00 Praha 4-Libuš.

2. NÁKUPNÍ ŘÁD

Po vybrání zboží, zvolení počtu kusů, vyplnění kontaktních údajů a jejich odesláním jste provedli závaznou objednávku. Každá přijatá objednávka v našem obchodě je závazná, storno objednávky je možné poslat emailem na adresu: vseprobowling@email.cz do 3 hodin od odeslání závazné objednávky. Zboží skladem expedujeme do dvou pracovních dnů. Ostatní zboží cca. do 3 týdnů.

3. PLATBA

Platba je možná v hotovosti při prodeji či na dobírku. Nejsme plátci DPH.

4. VRÁCENÍ  ZBOŽÍ

Pokud nebudete z nějakého důvodu spokojeni, můžete neporušené zboží do 14 dnů vrátit. Zboží bude přijato po vzájemné dohodě a po zaslání zboží  na naši adresu. Zboží musí být dodáno zpět  v původním obalu (pokud je zboží zabaleno ve speciálním obalu),  s kompletním příslušenstvím, se kterým bylo dodáno,  nerozbalené, v případě, že bylo zabaleno do speciálního obalu a se všemi doklady, které spolu s ním byly odeslány. Po přijetí zboží Vám bude vrácena příslušná částka poštovní poukázkou,  do 7 pracovních dnů ode dne přijetí zboží.  V případě vracení zboží nás o tom prosím kontaktujte na tel. +420 607 542 538.

5. REKLAMAČNÍ ŘÁD

Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození způsobeného při přepravě. Pokud ano, pak je povinen dále zkontrolovat jestli opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat jak přepravce, tak prodávajícího, nejpozději však do dvou pracovních dnů od převzetí zboží. Pro úspěšné vyřízení reklamace platí následující podmínky:

Je-li nutné zboží reklamovat, prosíme, zjištěné vady oznamte co nejdříve prodávajícímu telefonicky na +420 607 542 538.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním. Zboží, které reklamujete, je nutné vrátit v původním obalu včetně dokladu o jeho zakoupení. V případě zjištění výrobní vady bude zboží vyměněno kus za kus, či vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného a balného. Vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce. Záruční doba poskytovaná při prodeji zboží činí všeobecně 24 měsíců ode dne nákupu, pokud není uvedeno jinak.

VAŠE OTÁZKY RÁDI ZODPOVÍME EMAILEM NEBO TELEFONICKY.


 

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace